Forum www.1dkreyzole.fora.pl Strona Gwna www.1dkreyzole.fora.pl
Forum klasy 1d
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

a mnie zżerała zazdrość.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1dkreyzole.fora.pl Strona Gwna -> Wazne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Kox



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 718
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 10:00, 09 Kwi 2014    Temat postu: a mnie zżerała zazdrość.

W domu się rozpłakałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
plast. dziś mój 49 dzień cyklu nadal bez @ niewiem już co to może oznaczać-obawiam się że nic dobrego
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze nigdy nie byłam tak zadowolona z koloru i obcięcia...naprawde warto!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]

Dlatego teraz obciagam z wypluciem [link widoczny dla zalogowanych] Witajcie...!!
Ostatnio sobie o niej przypomnialem jak uslyszalem fragment piosenki Carlosa Santany samba pa ti, poniewaz fragment z gitarą tego utworu jest wręcz identyczny z tym, który znajduje sie w tej piosence, ktorej szukam. Witam, ja jestem po zabiegu i to już drugim, ale tym razem boli mnie okropnie. Obstawiam, że to lata '70 lub '80. Bledny kolem jest stosowanie rozwiazania ktorego rezultatow nie znasz do konca i brniesz jak dziecko we mgle. [link widoczny dla zalogowanych] ozmiaru.html [link widoczny dla zalogowanych]
a po tej l-karnitynie nie czujesz zadnych skutkow ubocznych? ) pyyycha A...wrazie gdyby jednak nie było miejsc...(w co wątpię) to obastawiam parkową...ewntualnie zaszaleję i pozostanie mi Gdańsk albo Warszawa a co! pozdrawiam ! witam..kupilam ostatnio na Allegro orbitreka..moj chłopak naprawiał go juz gdzies z 10 razy..ciągle coś skrzypi, obudowa koła jest duża i ocirea o inne cześci, a że jest z plastiku to mozecie sobie wyobrazic jak to działa..opisze go Wam,zebyscie nie popełnili mojego błedu związanego z zakupem go..kupilam go przed Swiętami i zapłaciłam 599zł, a teraz jest za około 355-400zł.. sister sledge- we are family etap.
Czcionka wylada niezle tez mam kupiony w podobnej cenie i jestem zadowolna bardzo
[link widoczny dla zalogowanych]
W pierwszej fazie zabronione są owoce!
CHCĘ RZUCIĆ PAPIEROSY I NIE CZUĆ SIĘ TAK ZMECZONA.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pracuję jako przedstawiciel i kocham mój Żywiec Trade!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napewno i tak jest wodzony na pokuszenie, ale ma żonę, którą kocha i wierzę, ze nigdy jej nie zdradzi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tak nie lubię takich sytuacji, ale no kurcze już 4 letnie dzieci to chyba muszą rozumieć pewne rzeczy, więc nie mogę im ustępować. ja pracuje fizycznie bardzo ciezko niebede zdradzac szczegolow w kazdym badz razie na hali gdzie panuje temperatura 0 a kurczaki maja nawet do -10 stopni i musze gniesc te kury taka fucha!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=97e8nBKpfBc
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A co do zespołu H.

Do Wloch przyjechalam jakies 4 lata temu, meszkam w okolicach Udine. [link widoczny dla zalogowanych] Podobnie mam z ćmami i innymi stworzonkami niewiadomego pochodzenia.
Mam tez pytanie do Was dziewczyny tzn. OCZYWISICE ZE NAJLEPSZA JEST PIERWSZA !!!!!!!!!!! Dowiedziałam sie tez że przez miesiąc po porodzie matka i dziecko maja darmową opieke.... I udało sie, dla mnie mistrzynią w tym salonie jest Pani Ewelina. Dietary Fiber: [link widoczny dla zalogowanych]
DOWIEDZ SIE CZY MOZESZ JE BRAC! Dzięki temu można uniknąć wyglądu typu - na górze blond, na dole czerwień. Kilka osob będzie u mnie 1 raz. siemanko dziewczyny jak prosiak Pryszcze zniknęły,cera się rozjaśniła,zaskórniki są maleńkie no i przetłuszczanie-o wiele się zmniejszyło!Jestem zadowolona z zabiegów i z atmosfery,jest tak jak w domu,ale bardziej elegancko. Tego samego dnia kupiłam sobie kolejną farbę w kolorze ciemnego brązu, włosy powinny być brązowe a jaki się okazało były rude i to prawie jak kolor czerwony..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam
[link widoczny dla zalogowanych]
01.10 r.
[link widoczny dla zalogowanych]
Od pewnego casu zaczał zamazywać mi sie wzrok np po nocy, i od skosków cisnienia.
- tuż po umyciu wcieraj we włosy niewielką ilość pianki do włosów kręconych, również Nivea
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale byłam dzielna- z tym,ze już dzisiaj stanęło mi na 1000 kcal.
wypowiadajcie konkretnie albo spadajcie na szczaw
Poza tym musicie uważać na niektóre Panie zajmujące się tym dodatkowo jako zajęciem na weekendy i tanim sposobem na zarobienie pieniędzy.

SDodam ,ze jestem brunetką o ciemnej karnacji i szczupłej sylwetcxe(nie chuda) wzrost ok.173,mały biust.Chciałabym wyglądac elegancko i niebanalne,czy juz któras z was brala ślub cywilny ,w jakim stroju? [link widoczny dla zalogowanych] W tym centrum szkoleniowym kursy prowadzi profesjonalny fryzjer, który pracował u najlepszych a teraz sam również uczy.
jestem kolejną , śledzę ten topik i podoba mi się, bo dowiedziałam się sporo i to z pierwszej ręki tzn. Zła jestem, bo jem wg zasad. Mi zawsze bylo ciezko schudnac. obowiązkowo spodnica...kup ładny czarny kostium spódnica +żakiet...no i ładne stylowe buty,bez zadnych czubów i 30cm obcasa...powodzenia moja siostra obronila się na 5 z prawa Niczym więcej nie przemywajcie. [link widoczny dla zalogowanych]
I ile.glodowek masz juz za soba [link widoczny dla zalogowanych] hp Czesc Dziewczyny Jestem z Wroclawia i tez poszukuje kolezanki,z ktora moglabym czasem wyjsc na spacerek,ploteczki,kawke itp. Koszty przygotowania skargi powodowej nie są bardzo duże (kilkaset złotych), ale prowadzenie całego procesu to już znacznie wyższa kwota. Witam środowo .Miłego dnia Ma do Was Kochane pytanie...czy lek o którym piszemy powoduje że tyjemy?? dzieki i pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
\wszyscy wkoło zachwalają go\ bo im nie robi krzywdy, wiec go chwala, ubiera maske, wiec w srodowisku wyglada tak a nie inaczej.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Roxette- Fading Like a Flower (White Label Mix) - stare ale jare

Oczywiście nie mam doświadczenia także czy takie szkoły przyjmują początkujących?
[link widoczny dla zalogowanych]
Proszę o pomoc tu wogole nie ma atmosfery swiatecznej.Co to za swieta bez sniadania wielkanocnego,jajek w majonezie i zurku.....nie mowie ,ze smutno mi bylo ale chyba brakuje mi tej kirzataniny przedswiatecznej,ktorej tu nie ma.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ten Michał ma szczęście do uległych partnerek, Marta bez problemu zgodziła się na te fanaberie z imionami, a teraz Ania to samo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Rozwój w naszym zawodzie jest bardzo ważny i tak naprawde całe życie się uczymy. [link widoczny dla zalogowanych] dostalam 18-tego dzis jest 21 a jak @ nie bylo tak nie ma z mezen staramy sie o dziecko od pol roku i juz sama nie wiem co myslec tym razem.
Znamy sie juz ok 5 lat, jest to tak zwany znajomy domu, czasem wpada do nas na kawe lub ja sama bądz ze znajomymi wpadamy do niego(mamy taką wspólną grupke znajomych)na imprezke . Praca we włoszech Jak byłam w wieku 17 lat miałam zbyt duży poziom chormonów męskich (testosteron)i musiałam być leczona. Dostępne są irygatory firmy Braun w cenie około 320,00 złotych (podgrzewane z innymi bajerami), ale kto kupi irygator w cenie dobrego radia? kosztuje 9 złotych [link widoczny dla zalogowanych]
FeBe ja już to pisałam wyżej: teraz sobie pije kawke z mleczkiem ale słabą i szluczka pale bo to pomaga mi sie załatwić hehe a zaraz łykam 2 lide ciekawe jak dzisiaj bedzie dam znać pozdro i buziaki a cu do la1rrego to i tak po gebie dostanie kiedys takich ludzi to trzeba utylizowac bo sa szkogliwi dla srodowiska ... Przez te 2 tyg nie schudłam ani grama , za to po odstawieniu - przytyłam. Niestety jesteśmy skazane na przedziałki ;]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przechodziłam już różne diety- kapuścianą, jogurtowa,warzywna- wszyskie z marnym skutkiem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
byłam na kilku kursach wcześniej i się zawiodłam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
typie, są ładne i tyle, takie zwykłe sympatyczne dziewczyny..


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1dkreyzole.fora.pl Strona Gwna -> Wazne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin