Forum www.1dkreyzole.fora.pl Strona Gwna www.1dkreyzole.fora.pl
Forum klasy 1d
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UytkownicyUytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 

Ale przeczytaj ksiazke \The South Beach Diet\ Dr.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1dkreyzole.fora.pl Strona Gwna -> Wazne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Kox



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 718
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 5:15, 26 Mar 2014    Temat postu: Ale przeczytaj ksiazke \The South Beach Diet\ Dr.

To tak jak z łuszczycą, zdajesz sie tego nie rozumieć, ale tak wiekszość ma, na hasło trądzik wywołuja obraz w głowie kobiety z 3 krostkami na krzyż. [link widoczny dla zalogowanych] Taktaczku...otóż mam takie podejście bowiem swoje w życiu przeszłam(pewnie kiedyś o tym napiszę)i nauczyłam się,że optymistyczne podejście do życia...bardziej mi smakuje Mmmm,lawenda,uwielbiam ją Chyba też posadzę.Mam różne dziwy w ogrodzie ale skusiłaś mnie na tą lawendą Mi zaraz po przyjeździe ze szpitala uciekł york z domu,zobaczyłam go z balkonu.Próbowałam krzyczeć,co było zabronione,tym bardziej,że mam tylko jedną strunę głosową...człowiek czasami nie myśli czy moga zaatakowac/?jak na razie tylko uciekaja na moj widok(zeby nie zapeszyc),mieszkam w bloku ale wokolo sa pola i zielen.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mezoterapia igłowa za 150zł
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W szczególności polecam dr Świdraka.

skąd masz takie info?? [link widoczny dla zalogowanych] Bardzo mi zalezy.

Ale dziękuję za chęć pomocy, może kiedyś znajdę I co? Lekarz rodzinny mówił - po co badac krzywą cukrową jak cukier na czczo jest piękny. Jak facet jest przy kosci, to jeszcze ujdzie.Ale jesli jest szczuply, to za bardzo ma te spodnie obszerne w udach - i to za fajnie nie wyglada.Wole facetow w dzinsach albo szerokich na calej dlugosci, takich luzniejszych, albo w leciutko rozszerzonych (bron Boze dzwonach!!!) Czy na operacje karzą Ci sie rozebrać? [link widoczny dla zalogowanych]
Nigdy tabletki czy proszki typu Alli, Term Line, Alveo, Elvia, Lida, Linea, Sibutril, Sibutramin, Adipex NOVOSLIM, ASYSTORSLIM, Meridia i itp- trucizny. W refrenie jest takie cos : do autora Ranking lekarzy. ale wierzę, że nasz upór, cierpliwość i wytrwałość MUSZĄ wreszcie zostać nagrodzone, czego Wam i sobie życzę. A widzieliscie jak Kukulska reklamuje wode mineralna na TVN? A6W nie spali się tłuszczu!
wkładamy w szczelny woreczek i wyrzucamy do kosza na śmieci...
hej
Podczas sportu trudniejszego dla biustu wystarczy mi
wredne zmije!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Srasznie drogo zaplacilas ,bratowa mowi ze placila 5 000 zl za calosc.
Nie piszemy o bzdurach tylko o konkretnych rzeczach.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Kox



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 718
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Sob 13:40, 05 Kwi 2014    Temat postu: Dzień 7

to nie jest pierwszy raz!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli ktoś lubi eksperymentować i nie boi się co mu zrobią na głowie to można się tam zgłosić jako model na szkolenia albo pokazy. No i klamra jak juz o niej pisałam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
z gory dziekuje

najlepiej bedzie brzmiec Etienette WIśniewska [link widoczny dla zalogowanych] Mnie zresztą to wszystko uczula.
wole je zabrac na jakas rzeke musze wkoncu dowody im zrobic...aura juz nad morzem ale fajnie , adrietta super ze sie wybieracie nad te jezioro narazie milego dnia kochane Bede wdzieczna za kazda pomoc. Wyjść z czerni - w planach miałam czekoladowy brąz i nadać włosom new look nie tracąc znacząco na długości. Monika - chętnie, ale nie wiem czy się nadaję Moja emigracja nie jest dyktowana powodami zawodowymi TRzymam za was kciuki [link widoczny dla zalogowanych]
właśnie stawałam na wagę i pokazało się 55,7 kg Wszyscy pacjenci odnieśli duże korzyści zdrowotne z głodówek. przepraszam za ortografie ... Tutaj jest caly watek o czyszczeniu watroby ta metoda, poczytaj, duzo ciekawych rzeczy mozna sie dowiedziec.Po glodowce probuj jak najdluzej zostac na diecie warzywa-owoce, kazdy kes gryz 20-30razy, pij koktajle owocowe na kwasnym mleku lub maslance, kefirze, ale bez cukru, miksowane zupy. Grodzisk Mazowiecki Plac Wolności 19 DEPTAK No ale tez ja nie wiem jak te Twoje blizny wygladaja, jesli przeszczep to jedyna opcja no to musisz sie powaznie zastanowic... Nie przetraszyłam się , polałam spirytusem i poszłam spać.
Trafiłam na fajną terapeutkę od uzależnień, i miałam wrażenie, że ją wkurzam tym marudzeniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

nie mam pojęcia, z tego co słyszałam ona siedzi z dzieckiem za granicą!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
ja polecam KANKAN Mysle ze zanteresowalabym sie czy nie mam candidy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

u mnie 3 dzien przyg [link widoczny dla zalogowanych] I nie zachecam nikogo do przeprowadzenia glodowek
Dzięki temu, że sami do mnie dzwonią nie muszę pilnować, kiedy ma być kolejna wizyta. Niestety, od wielu lat, a praktycznie od zawsze spędzam każde wakacje w długim rękawie, to męczące i przykre, bo ani plaża ani basen ani nic, nie mogę się odkryć ponieważ pofałdowana powierzchnia mojej skóry przykuwa uwagę wszystkich.. Nie strasz dziewczyn, ze akryl niszczy paznokcie bo nie niszczy!!! Ja już mam dość wydawania kasy na jakieś nie działające kremy i balsamy.Masaże i zabiegi w salonach kosmetycznych też nie przyniosły oczekiwanych efektów.Zdecydowałam się na zrobieniu testów Dna.Na stroniewww.biogenoma.com dowiedziałam się co i jak i że testy będą dostępne od stycznia bezpośrednio na stronie lub w wybranych fitness clubach. Na szczęście wpadłam na zupełnie nielogiczny pomysł aby pójść poćwiczyć. [link widoczny dla zalogowanych]
Dzisiaj na śniadanie nieśmiertelna jajecznica Na obiad bigos i jeszcze kawa w między czasie. 1 łyżka musztardy jest minimalna poprawa. Mylslam o zakupienie kursu fryzjerskiego z Eskk ,ale tez troche bez sensu bo to nie zapewni mi zadnych praktyk, tylko papier. bo zaczynam sie tym przejmowac:/ w ulotce nic na ten temat nie pisze... Jak już wymyślę cos twórczego-to napiszę na pewno!! dzis 15 dzien.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Coś nie otwiera się ta stronka...Spróbuj wkleić ją jeszcze raz, albo napisz jakie to tworzywo
[link widoczny dla zalogowanych]

(póki co mam tylko czarne buty )Mam być chrzestną
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak można na takich plugawych kłamstwach bronić klienta, nie sprawdzając ewidentnych faktów. Jesli ktos umie cos robic naprawde dobrze (nawet w malym zakresie) - naprawde dobrze, to tylko kwestia czasu i wiary ze sie uda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

On jest tak zlokalizowany ,że z czasem zacznie mnie przyduszać. [link widoczny dla zalogowanych] jak możesz to napisz mi coś więcej na temat tych ćwiczeń ABF.
Siennag - chyba widziałem Twoje pytanie na wspomnianym przez mnie blogu i zauważyłem że jest tam odpowiedź. Jezu ufam Tobie- szybko i bez przerwy by nie dopuścić żadnych myśli do głowy. A przez takie podejscie i płacenie uczymy lekarzy takiego podziału na pacjentów lepszych-czyli prywatnych i gorszych-tych na NFZ. w moim przypadku tez tak było(jest).w sumie chciałam schudnąć ze wzg na uda,biodra i jak już straciłam trochę to tylko na górze.żebra mi powyłaziły a na dole nic.bez kitu! JA bylam na badaniach usg pierwszy raz bo sie robilo balam sie strasznie wole isc 100 razy do dentysty niz jak 1 do ginekologa [link widoczny dla zalogowanych]
Jeżeli myślicie, że On odrazu wystąpi i będzie z Wami, to się mylicie, mój zwodził mnie przez ponad 2 lata. Limfa pochodząca z jelit przechodzi przez system w organów limfatycznych o podobnym działaniu. No faktycznie , super , jak babę tak przerobią , że nikt jej nie pozna. I dobrze było. Witajcie dziewczyny. Wiecie co w czoraj jak kładłam się spać, było mi zimno, nie trzęsłam się. Moj tez dzis dzien numer 1
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

1.
[link widoczny dla zalogowanych]
jeśli ja mam nadwagę no to nie mam pytań - ważę 50kg przy wzroście 170cm - to jest nadwaga? podobno jaśnieje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

- otworzcie / uchylcie okno troche wczesniej [link widoczny dla zalogowanych] Mam 25 lat, od wypadku żyłam nadzieją, że blizny powoli zaczną zanikać, wiedziałam, że nie całkowicie, ale orzecznik otworzył mi oczy na tą sprawę.
a gdzie nie pojde to wszyscy sie patrza na mnie i pokazuja palcami mam juz tego dosc... Dla porównania powiem że nie jestem wysoka mam zaledwie 158cm. Pozniej jeszcze egazmin panstwowy (moze ktos poda jego koszt?), no i potem zostaje pytanie czy bede miala od razu zajecie jako rzeczoznawca. bo ostatnio dowiedziałam się ze właśnie przy koślawości i aparacie na udzie to ma się całą nogę w tych metalowych kręgach no to ja nie wiem czy się w jakieś spodnie zmieszcze U nas nie ma drogich fryzjerów a jak już to nie uśmiecha mi sie dać 200 zł za podcięcie końców no bez przesady... [link widoczny dla zalogowanych]
Mnie prowadzi Orzechowski a wizyte mialam ostatnio 19marca i wtedy zostal mi do zrosniecia maly kawalek na srodku bo boki mialam juz mocne [link widoczny dla zalogowanych] o.html Głowaciński Z., Nowacki J. ps u mnie chyba 15 dzien dzis, juz nie pamietam! Ja sie kompromituje? nie wiem kim jesteś ale na pewno nie byłyśmy na tym samym szkoleniu. ale rowniez nie jestem ofiara losu taka jak ty pelna pogardy i uzalajaca sie nad soba.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
Kox



Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 718
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Nie 16:02, 06 Kwi 2014    Temat postu: wszystko fajnie tylko chodzić na kurs rok czy nawet pół t

Mam prośbę.
[link widoczny dla zalogowanych]
No tak, ja rozumiem 5-10 kilo z tych wszystkich stersow, rozlaki z domem rodzinnym i te inne jedzenie, ale nie 30kilo...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Co prawda na początku zaczynam na najniższym stopniu obciążenia, ale skoro ćwicząc spocę się nie żle to chyba dobrze. [link widoczny dla zalogowanych] prosze o kontakt na [link widoczny dla zalogowanych]
Chodzę tutaj od 4 lat, zawsze jestem zadowolona. Po kąpieli posyp ciało kosmetycznym talkiem: iraf dobre hihih ja to sie na spacer musze wyprowadzać niestety sama bo mój pracuje w innym miescie i nie jest w stanie...więc na spacery wyprowadza mnie mój kochany pies Danusi natomiast są mega kolejki! Pozdrawiam i prosze o szybka odpowiedz. [link widoczny dla zalogowanych]
The Clash - Rock the Casbah I TAK TRAFILAM DO FREESTYLE DO AGNIESZKI SKROBACZ I NIGDY, PRZENIGDY JEJ NIE ZMIENIE... Sale dwuosobowe z lazienka, lezala ze mna mama blizniakow po cesarce nad nia to doslownie tanczyli wszyscy. to moze jakies kalambury bo z tego co wiem kilka razy oddaje sie kal i mocz... Za drugim razem efekt był wyraźny przez ponad pol roku. To jak by jeszcze któras z pań nie wiedziała gdzie mozna kupić coś fajnego za zadziwiająco niską cenę.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jablczynska 58kg
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz ma zeznawac ex (ja wnosilam prosbe o stwierdzenie niewaznosci) , pozniej swiadkowie....
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] 46uazbgf6it [/url]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

teraz nauczona tamtym razem , miałam swojego lekarza i on od początku mi mówił że będzie cc i że na bank będą wcześniaki [link widoczny dla zalogowanych] wize pracownicza?
Przeszłam gorszą operacje niż operacja tarczycy i zła sie nie ulenknę. nie jest zadną naganiaczką przeciez juz pisała jaki ma nick na innym fotum ona zrobiła tylko usta i są ładne wiec ma prawo byc zadowolona! Przepraszam za ciekawość,a paniusia z tym wysokim poz.intelektualnym to jakim wykształceniem się szczyci.prosze sie pochwalic. Fanka mówisz, że to długo jak na pierwszy raz? Przyczyna może być poważna lub banalna, a weikszosc posyłać chce do dermatologa :/ [link widoczny dla zalogowanych]
Jest wielu tanich dobrych fryzjerów. A mozna to robic na krotkie obgryzione pazurki ?? Dużo się pozmieniło u mnie, wyprowadzka, nowa praca, wszystko nowe... Po 2 m-c poszłam do kontroli no i z nowymi bólami. Głowa do gory Jutro sobota, więc ważenie. ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

hej po 3 tygodniach czuję, że mięśnie nieco się powiększyły, zwłaszcza w okolicy przepony, na oko to jest niewidoczne, ale jak dotknę ręką to czuję zauważyłam też, że przestała boleć mnie szyja i skrętoskłony robię jakieś takie głębsze, na początku miałam też problem w ostatnim ćwiczeniu z podniesieniem nóg do pionu, żeby były idealnie wyprostowane, teraz udaje mi się to bez problemu.
[link widoczny dla zalogowanych]
Byłam z tym u ginekologa ale okazało się że te objawy są normalne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja osobiscie nie probowalam jeszcze ale wlasnie dzisiaj ide do apteki kupic (ok.2zł) [link widoczny dla zalogowanych] Myślę, że jeszcze jakieś 2 miesiące i będę usatysfakcjonowana.
-Paweł Malaszynski mam doła buuuuuuuuuuu a co powiecie o Wiesława jest to żeński odpowiednik Wiesław, Karolina-Karol, Marcelina Marcelin, Janina-Jan, Stanisława-Stanisław, Patrycja-Patryk, Józefina-Józef, Kamila-Kamil, Marianna-Marian ITD....ITD.......!!! Ja ci osobisbie polecam tabletki Cilest, sa dobre dla mlodej kobiety na pierwsza powazna antykoncepcje. Ćwiczenia odbywać się będą na glowkach treningowych. [link widoczny dla zalogowanych]
Tu do was wpasc to czlowiek zawsze sie usmieje.. Zastanawiam się czy to normalne?? ja polecam taki tusz, dla mnie byl calkiem fajny i zadowolona bylam, ja mialam tusz ASTORA \'calligraphy\'. wiesz skazaniec z tą odprawa to niebyla bym taka pewna .Oni nas ciagle ciu..ją to czemu by mieli dac nam tyle kasy .Sytuacja jest troche ciezka bo chyba stanie sie to szybciej niz sobie to wyobrazamy. Położna spojrzała wtedy na mnie jak na dziwo jakieś , a druga z nich na to w tym stylu: . Utwardzanie -Żelowanie naturalnych paznokci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zawroty głowy wróciły Dla kogos postronnego jest to moze i blahy problem ale ja naprawde chcialabym wrocic do mojego zycia sprzed tych dolegliwosci.
[link widoczny dla zalogowanych]
a jeśli chodzi o ból?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Lewatywy ja uwazam, ze sa super, organizm nie musi sam sie meczyc bardzo dlugo z zaschnietym kalem, tylko przy lewatywach i plukaniu okreznicy, wiekszosc z tego schodzi. [link widoczny dla zalogowanych] witam.
Oprócz tego mam bóle praktycznie w całym ciele- za każdym razem boli inna czesć, zawroty głowy, bóle głowy, problemy z pamiecią i równowagą. Przecież to jest normalne ze jeśli ktos chodzi spac późno to nie zje ostatniego posiłku o 18 bo potem będzie skręcał z głodu - i wkońcu zje całą lodówke. na długo/na stałe. takze myslę, ze położne nie mają tak zle. Przy pozytywnym nastawieniu, głodówka wcale nie oznacza rezygnacji czy męki. [link widoczny dla zalogowanych]
tym razem wybrałam prywatną klinikę, która cały zabieg i tak zrobiła na Kasę Chorych. A Wam zycze powodzenia w szukaniu pracy! OOOOooooo ... Do mnie zadne zdjecia nie doszly!Prosze przeslij na tego pierwszego maila dawkowanie 2 tbl na raz do 7 dni. nareszcie Chciałbym kupić orbitrek magnetyczny
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.1dkreyzole.fora.pl Strona Gwna -> Wazne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin